Zaterdag 26 november 2011

Spots en tips. Voor vragen is een ander forumdeel.
G1206

Re: Zaterdag 26 november 2011

Post by G1206 »

Ah, 19.06: DBS 189 073 met kalktrein ri. Ut. Falns'en en Talns'en.
j.peel
Posts: 148
Joined: Mon Oct 11, 2004 8:58 pm

Re: Zaterdag 26 november 2011

Post by j.peel »

Ik zag in Ddr nog:
10:23 NMBS 2827 met UC ri Rtd: veel versch. ketelwgs, 4a schuifwwgns en beladen Gefco's
10:38 ERS 189 290 met eerder gemelde cont.trein ri Zlw. groet van Jan voor de machinist!
11:06 DBS UC ri Zlw: versch. ketelwgs wo kalkslurry en flinke rij FS Himrrs'en
11:37 NMBS 2827 met UC ri Zlw: veel ketelwgs wo koolzuurgas en kalkslurry en onbeladen Gefco autowagens.
11:48 SBB 186 181 ri Rtd met containers op grijze 4-assers en bruine 6-assers van AAEC
Sytze
Posts: 457
Joined: Mon Dec 20, 2010 9:50 pm
Contact:

Re: Zaterdag 26 november 2011

Post by Sytze »

j.peel wrote:11:48 SBB 186 181 ri Rtd met containers op grijze 4-assers en bruine 6-assers van AAEC
Zal wel ri de Mvtw zijn gegaan.
Waalkade

Re: Zaterdag 26 november 2011

Post by Waalkade »

Brvalo 14.03, DBS 189 083 met Falns ri Kfh.
CUP middenbundel ca 14.20, DBS 189 075 + 189 027 rangeren naar een set volle Falns (kolen) op de westelijke bundel. Om ca 16.45 DBS 189 027 + 189 075 en kolentrein met ca 30km/h door de wisselstraat van Brvalo ri Em.
Brvalw 14.25 ri Kfh, DBS 189 100 met UC, achter de loc 2 stuks 6-assers met staalplaten (waar gaan die heen?), ketelwagen, verder veel Rilns, Shimmns en schuifwandwagens en bijna achterop nog een VTG ketelwagen,
14.28 ri Em, DBS 189 049 met ca 27 Shimmns en achterop een Rilns,
14.46 ri Kfh, DBS 189 051 met een Hupac, vol beladen, hoog aandeel tankcontainers,
14.52 ri Em, DBS 189 089 met UC, ca 20 wagens, Shimmns, gasketelwagens, knikketelwagens en gewone ketelwagens,
15.05 ri Em, KV 189 092 Quirinus met een redelijk bezette stille containertrein,
15.16 ri Em, DBS 026 + 189 088 met Falns,
15.36 ri Em, DBS 189 070 met een vol beladen Hupac.
Cargo Frank
Posts: 903
Joined: Sun Oct 24, 2004 2:49 pm
Location: Delft
Contact:

Re: Zaterdag 26 november 2011

Post by Cargo Frank »

Waalkade wrote:Brvalw 14.25 ri Kfh, DBS 189 100 met UC, achter de loc 2 stuks 6-assers met staalplaten (waar gaan die heen?), ...
De meeste kans maken Broekman Distriport Botth dan wel Broekman Project Services Whw ......
Goofy
Posts: 2070
Joined: Mon Feb 15, 2010 7:31 pm
Location: Wd, km 15.2
Contact:

Re: Zaterdag 26 november 2011

Post by Goofy »

Sytze wrote:
j.peel wrote:11:48 SBB 186 181 ri Rtd met containers op grijze 4-assers en bruine 6-assers van AAEC
Zal wel ri de Mvtw zijn gegaan.
Waar bazeer jij op dat 'ie naar Mvtw gaat? Whz is de (e-lok)-eindbestemming van de Frenkendorf, er van uit gaande dat het die trein was.
Sander
Posts: 3904
Joined: Tue Mar 23, 2004 9:56 pm
Contact:

Re: Zaterdag 26 november 2011

Post by Sander »

Goofy wrote:
Sytze wrote:
j.peel wrote:11:48 SBB 186 181 ri Rtd met containers op grijze 4-assers en bruine 6-assers van AAEC
Zal wel ri de Mvtw zijn gegaan.
Waar bazeer jij op dat 'ie naar Mvtw gaat? Whz is de (e-lok)-eindbestemming van de Frenkendorf, er van uit gaande dat het die trein was.
Was inderdaad de Frenkendorf naar Mvtw. Trein maakt een tussenstop op het Rscw en zodoende gaat de e-lok er op Whz af.
Cargo Frank wrote:
Waalkade wrote:Brvalw 14.25 ri Kfh, DBS 189 100 met UC, achter de loc 2 stuks 6-assers met staalplaten (waar gaan die heen?), ...
De meeste kans maken Broekman Distriport Botth dan wel Broekman Project Services Whw ......
Het staalplatenvervoer naar de losweg Otw doet het ook nog altijd goed, dus die zou ik ook niet uitsluiten.
Locked