Zaterdag 26 november 2011
Re: Zaterdag 26 november 2011
Ah, 19.06: DBS 189 073 met kalktrein ri. Ut. Falns'en en Talns'en.
Re: Zaterdag 26 november 2011
Ik zag in Ddr nog:
10:23 NMBS 2827 met UC ri Rtd: veel versch. ketelwgs, 4a schuifwwgns en beladen Gefco's
10:38 ERS 189 290 met eerder gemelde cont.trein ri Zlw. groet van Jan voor de machinist!
11:06 DBS UC ri Zlw: versch. ketelwgs wo kalkslurry en flinke rij FS Himrrs'en
11:37 NMBS 2827 met UC ri Zlw: veel ketelwgs wo koolzuurgas en kalkslurry en onbeladen Gefco autowagens.
11:48 SBB 186 181 ri Rtd met containers op grijze 4-assers en bruine 6-assers van AAEC
10:23 NMBS 2827 met UC ri Rtd: veel versch. ketelwgs, 4a schuifwwgns en beladen Gefco's
10:38 ERS 189 290 met eerder gemelde cont.trein ri Zlw. groet van Jan voor de machinist!
11:06 DBS UC ri Zlw: versch. ketelwgs wo kalkslurry en flinke rij FS Himrrs'en
11:37 NMBS 2827 met UC ri Zlw: veel ketelwgs wo koolzuurgas en kalkslurry en onbeladen Gefco autowagens.
11:48 SBB 186 181 ri Rtd met containers op grijze 4-assers en bruine 6-assers van AAEC
Re: Zaterdag 26 november 2011
Zal wel ri de Mvtw zijn gegaan.j.peel wrote:11:48 SBB 186 181 ri Rtd met containers op grijze 4-assers en bruine 6-assers van AAEC
Re: Zaterdag 26 november 2011
Brvalo 14.03, DBS 189 083 met Falns ri Kfh.
CUP middenbundel ca 14.20, DBS 189 075 + 189 027 rangeren naar een set volle Falns (kolen) op de westelijke bundel. Om ca 16.45 DBS 189 027 + 189 075 en kolentrein met ca 30km/h door de wisselstraat van Brvalo ri Em.
Brvalw 14.25 ri Kfh, DBS 189 100 met UC, achter de loc 2 stuks 6-assers met staalplaten (waar gaan die heen?), ketelwagen, verder veel Rilns, Shimmns en schuifwandwagens en bijna achterop nog een VTG ketelwagen,
14.28 ri Em, DBS 189 049 met ca 27 Shimmns en achterop een Rilns,
14.46 ri Kfh, DBS 189 051 met een Hupac, vol beladen, hoog aandeel tankcontainers,
14.52 ri Em, DBS 189 089 met UC, ca 20 wagens, Shimmns, gasketelwagens, knikketelwagens en gewone ketelwagens,
15.05 ri Em, KV 189 092 Quirinus met een redelijk bezette stille containertrein,
15.16 ri Em, DBS 026 + 189 088 met Falns,
15.36 ri Em, DBS 189 070 met een vol beladen Hupac.
CUP middenbundel ca 14.20, DBS 189 075 + 189 027 rangeren naar een set volle Falns (kolen) op de westelijke bundel. Om ca 16.45 DBS 189 027 + 189 075 en kolentrein met ca 30km/h door de wisselstraat van Brvalo ri Em.
Brvalw 14.25 ri Kfh, DBS 189 100 met UC, achter de loc 2 stuks 6-assers met staalplaten (waar gaan die heen?), ketelwagen, verder veel Rilns, Shimmns en schuifwandwagens en bijna achterop nog een VTG ketelwagen,
14.28 ri Em, DBS 189 049 met ca 27 Shimmns en achterop een Rilns,
14.46 ri Kfh, DBS 189 051 met een Hupac, vol beladen, hoog aandeel tankcontainers,
14.52 ri Em, DBS 189 089 met UC, ca 20 wagens, Shimmns, gasketelwagens, knikketelwagens en gewone ketelwagens,
15.05 ri Em, KV 189 092 Quirinus met een redelijk bezette stille containertrein,
15.16 ri Em, DBS 026 + 189 088 met Falns,
15.36 ri Em, DBS 189 070 met een vol beladen Hupac.
-
- Posts: 903
- Joined: Sun Oct 24, 2004 2:49 pm
- Location: Delft
- Contact:
Re: Zaterdag 26 november 2011
De meeste kans maken Broekman Distriport Botth dan wel Broekman Project Services Whw ......Waalkade wrote:Brvalw 14.25 ri Kfh, DBS 189 100 met UC, achter de loc 2 stuks 6-assers met staalplaten (waar gaan die heen?), ...
Re: Zaterdag 26 november 2011
Waar bazeer jij op dat 'ie naar Mvtw gaat? Whz is de (e-lok)-eindbestemming van de Frenkendorf, er van uit gaande dat het die trein was.Sytze wrote:Zal wel ri de Mvtw zijn gegaan.j.peel wrote:11:48 SBB 186 181 ri Rtd met containers op grijze 4-assers en bruine 6-assers van AAEC
Re: Zaterdag 26 november 2011
Was inderdaad de Frenkendorf naar Mvtw. Trein maakt een tussenstop op het Rscw en zodoende gaat de e-lok er op Whz af.Goofy wrote:Waar bazeer jij op dat 'ie naar Mvtw gaat? Whz is de (e-lok)-eindbestemming van de Frenkendorf, er van uit gaande dat het die trein was.Sytze wrote:Zal wel ri de Mvtw zijn gegaan.j.peel wrote:11:48 SBB 186 181 ri Rtd met containers op grijze 4-assers en bruine 6-assers van AAEC
Het staalplatenvervoer naar de losweg Otw doet het ook nog altijd goed, dus die zou ik ook niet uitsluiten.Cargo Frank wrote:De meeste kans maken Broekman Distriport Botth dan wel Broekman Project Services Whw ......Waalkade wrote:Brvalw 14.25 ri Kfh, DBS 189 100 met UC, achter de loc 2 stuks 6-assers met staalplaten (waar gaan die heen?), ...