Op weg naar Odz. Het duo kwam om 12.55 door Hglo met 14 Facs'n aan de haak.frankj wrote:Hgl, 12.23 RN 6443 en RN 6503 als llt ri Odz/Bh
Martin
Op weg naar Odz. Het duo kwam om 12.55 door Hglo met 14 Facs'n aan de haak.frankj wrote:Hgl, 12.23 RN 6443 en RN 6503 als llt ri Odz/Bh
deze beide locs hebben eerder vanochtend eenzelfde trein opgehaald uit Odz en naar Aml gebracht, wel zien rijden de eerste keer, geen tijd onthouden. De tweede keer kwamen ze om 12.58 door HglTuinhuis 5811 wrote:RN 6443 en RN 6503 om 12.55 door Hglo met 14 Facs'n aan de haak.
Lezen Frank:frankj wrote:deze beide locs hebben eerder vanochtend eenzelfde trein opgehaald uit Odz en naar Aml gebracht, wel zien rijden de eerste keer, geen tijd onthouden.Tuinhuis 5811 wrote:RN 6443 en RN 6503 om 12.55 door Hglo met 14 Facs'n aan de haak.
Tuinhuis 5811 wrote:De RN 6503 en 6443 kwamen om 11.31 door Hglo gereden met een sleep Facs'n die ze in Odz opgehaald hebben en op weg naar Aml.
Aankomst om 11.30 in Bh, waarna de trein overgenomen werd door Locon's Maxima 401. Vertrek uit Bh verder Duitsland in was om 12.05 uit Bh & 12.20 door Salzbergen (D) ri. Rheine.Tuinhuis 5811 wrote:De ACTS 1609 kwam om 10.56 door Hglo gereden met de sleep Ea(n)os'n. De Eaos'n zijn van de SK, de Eanos'n van Nacco
Graantrein op spoor 4 is natuurlijk van VCN en is het nou echt vermeldenswaardig dat de lok uitgezet werd en men aan de koffie ging bij de OOC?Edwin_Oss wrote:Om 9.45 stond de DBS 189 068 voor de graantrein die nog steeds op spoor 4 in O staat. De RRF 105 stond ernaast met Tadgs'en aan de haak. Deze trein is geduwd vanaf Oelz gekomen. Rond 10.25 waren de Tadgs'en weg alsook de DBS 189 068 maar de graanwagens stonden er nog. Bij de OOC/BTO werd de laatste van 5 Tadgs'en gelost, want om 10.55 kwam de RRF 105 met de 5 Tadgs'en vanaf de OOC/BTO gereden en parkeerde de trein bij de losput van de CHV waarna de loc werd uitgezet en het personeel wegliep.
Om 13:42 door Hd ri. Zl (en verder).dennis wrote:ACTS 189 096+sleep beladen Fccpps'n om 12:20 uit Awhv ri On
Oftewel een kettinghorcircus zonder de kettinghor ;-) Ik denk dat meer mensen hier het verschil niet weten dus leg het maar uit middels foto's :-)spitzkeboy wrote:Weet jij wel wat een ombouwtrein is? Dit waren 17 Mfs'n type 100 en 5 Mfs'n type 40 en bijbehorende schutwagens.HZwoferink wrote:10:54 door Wdn: 2x Spitzke V100 met een komplete ombouw trein -> Dv
Weet ik.Annie MG wrote:Graantrein op spoor 4 is natuurlijk van VCN
Oh, gingen ze aan de koffie? Ik dacht dat ze klaar waren omdat de trein van de terminal af reed en bij de CHV werd neergezet. Sorry.Annie MG wrote:en is het nou echt vermeldenswaardig dat de lok uitgezet werd en men aan de koffie ging bij de OOC?
En deze vertrok na een korte stop om 14:20 uur uit Uithuizermeeden voor zijn laatste stukje naar Roodeschool, trein bestond uit zes ketelwagens.Kars91 wrote:Gn: 13.36 ri Rd RN 6416 met Wascosa ketelwagens (trein 62330)