Neem aan dat je kortgekoppelde 'diepladers' bedoelt: dat zijn Laads of Laadks.Gijs_Hvs wrote:2 transportwagens -->Ndb.
Woensdag 23 september 2009
Re: Woensdag 23 september 2009
-
- Posts: 2076
- Joined: Mon Aug 11, 2008 11:58 am
- Location: Rijssen
- Contact:
Re: Woensdag 23 september 2009
Spots te Rsn:
16:05 ACTS 189 096 met zo'n 60 Fccpps'n en -> Bh.
16:35 RN 1612 met volle buizentrein -> Dv.
17:05 ERS 6611 met trein 42374 -> Dv. (Foto 160Kb)
17:10 VR 203-2 met de mobile party tent -> Aml.
16:05 ACTS 189 096 met zo'n 60 Fccpps'n en -> Bh.
16:35 RN 1612 met volle buizentrein -> Dv.
17:05 ERS 6611 met trein 42374 -> Dv. (Foto 160Kb)
17:10 VR 203-2 met de mobile party tent -> Aml.
Last edited by HZwoferink on Wed Sep 23, 2009 6:22 pm, edited 2 times in total.
-
- Posts: 6557
- Joined: Wed Jun 16, 2004 5:30 pm
- Location: Amf
- Contact:
Re: Woensdag 23 september 2009
Gijs_Hvs wrote:Hvs 15:58 RN 6514+6516 voor UC 61200 bestaande uit gesloten wagens en achterop 2 transportwagens -->Ndb.
De juiste samenstelling was: RN 6514+6516 met schuifwandwagens voor Mas, 'diepladers' type Laads en lege autowagens om 16.25 uur door Asb -> Ac.Sander wrote:Neem aan dat je kortgekoppelde 'diepladers' bedoelt: dat zijn Laads of Laadks.
Spitzke V100-SP-006 met wagens van de ombouwtrein beladen met betonnen dwarsliggers stond om 16.45 uur op Cmb te wachten op vertrek richting Hvs.
Magnus
Re: Woensdag 23 september 2009
R4C 2003 en 2004 met leko 47722 om 16:20 door Ut naar Awhv en om 16:55 passeerde in Ut Volker Rail 203-4 met 36 beladen Fccpps naar Rsd.
Re: Woensdag 23 september 2009
Vandaag te Ehv:
12.06: DBS 1616 als losse loc ri Ht;
12.19: DBS 6450 met Ketelwagens en lege rongenwagens ri Kfhn (61802);
12.20/12.38: ERS 6615 met containertrein naar Whz (40100);
12.52: DBS 189 082 met Unitcargo (Tadgs, Hbbinns, Tagnnpps, Laaks, Shimmns) ri Gremberg (45719);
15.52: HGK DE83 met beladen autotrein (Laaers) ri Sloe (Fordjes met het stuur aan de verkeerde kant);
14.35: DBS 6427+6426 met lege ertstrein ri Mvt (48754), achterop de trein liep 6456 ook nog mee;
14.38: VCN 561-5 met containertrein ri Br (51802);
14.47/14.51: DBS 1602 als losse loc ri Tgra (en vermoedelijk Vl);
15.25: DBS 6451+6453+6437 met ertstrein ri Vl (48711);
15.37: ERS 6616 met containertrein (veel P&O, Unit45 en ICT) ri Whv (40104);
12.06: DBS 1616 als losse loc ri Ht;
12.19: DBS 6450 met Ketelwagens en lege rongenwagens ri Kfhn (61802);
12.20/12.38: ERS 6615 met containertrein naar Whz (40100);
12.52: DBS 189 082 met Unitcargo (Tadgs, Hbbinns, Tagnnpps, Laaks, Shimmns) ri Gremberg (45719);
15.52: HGK DE83 met beladen autotrein (Laaers) ri Sloe (Fordjes met het stuur aan de verkeerde kant);
14.35: DBS 6427+6426 met lege ertstrein ri Mvt (48754), achterop de trein liep 6456 ook nog mee;
14.38: VCN 561-5 met containertrein ri Br (51802);
14.47/14.51: DBS 1602 als losse loc ri Tgra (en vermoedelijk Vl);
15.25: DBS 6451+6453+6437 met ertstrein ri Vl (48711);
15.37: ERS 6616 met containertrein (veel P&O, Unit45 en ICT) ri Whv (40104);
Re: Woensdag 23 september 2009
Nieuwe achterband op de fiets en dus:
Odb 16.16u ri Zlw: NMBS 2819 met de 44805, bestaande uit 3x Laeks beladen, 4x ketel en 4x led kalkslurryketels.
Odb 16.16u ri Zlw: NMBS 2819 met de 44805, bestaande uit 3x Laeks beladen, 4x ketel en 4x led kalkslurryketels.
Re: Woensdag 23 september 2009
Het is dus absoluut NIET duidelijk om welke wagens het hier gaat; transportwagens is daarvoor stomweg een te ruim begrip. Betreffend persoon is hier reeds per PB op gewezen maar aangezien het de laatste dagen weer barst van de onnodige foutjes dan ook maar publiekelijk voor iedere gebruiker van dit forum: wees altijd zo volledig mogelijk in je posting. Het is echt niet moeilijk, al doet het aantal stilzwijgende correcties en/of PB's anders vermoeden. Dat corrigeren en persoonlijk aanspreken houdt een keer op waarna posting gewoon verwijderd zullen worden, iets waar een gebruiker en zeker het forum niet bij gebaat is. Dus mensen, van iedereen wordt verwacht echt iets beter zijn of haar best te doen.Sander wrote:Neem aan dat je kortgekoppelde 'diepladers' bedoelt: dat zijn Laads of Laadks.Gijs_Hvs wrote:2 transportwagens -->Ndb.
Ook namens Dick, Dennis, Mark en Roland,
Coen
Rolandrail Forum
-
- Posts: 3
- Joined: Mon Aug 31, 2009 8:18 pm
- Location: Baesweiler/D
- Contact:
Re: Woensdag 23 september 2009
Jepp! Ik miste het juiste woord. Ik ben nog steeds bezig met de Nederlandse taal ;-)Roland wrote:Lége kolentrein, wordt beladen in Born :-)Reinhard Gessen wrote:Nieuwe ACTS kolentrein van Hz naar Born met ACTS 7105 om 06.00 in Hz.
Groeten, Reiner
Re: Woensdag 23 september 2009
Odb 19.00u ri Rsd: NMBS 7773+7774 met 15x gasketel.
Odb 19.01u ri Mdk: ACTS/PF 7103 met het huisvuil van Kragge en Sloe als tr 50010.
Odb 19.01u ri Mdk: ACTS/PF 7103 met het huisvuil van Kragge en Sloe als tr 50010.
Re: Woensdag 23 september 2009
Spots Vga km 15,4:
17.11 NMBS 2816 met Volvo (6 Laaeilprs,1 Sdggmrs met GreenCargo oplegger(s), 15 Sgns) --> Rsd zie foto web
17.28 Strukton 303007 LLT --> Ht zie foto web.
Groet, Ad.
17.11 NMBS 2816 met Volvo (6 Laaeilprs,1 Sdggmrs met GreenCargo oplegger(s), 15 Sgns) --> Rsd zie foto web
17.28 Strukton 303007 LLT --> Ht zie foto web.
Groet, Ad.
Re: Woensdag 23 september 2009
Loc 7103 van ACTS kwam om 14.56 als losse loc door Willemsdorp (Ddr-Zlw) richting Zlw en uiteindelijk dus Sloe.dieselbertje wrote:Odb 19.01u ri Mdk: ACTS/PF 7103 met het huisvuil van Kragge en Sloe als tr 50010.
Re: Woensdag 23 september 2009
Vertrok om 15.45 vanaf het basis emplacement naar het aan de Sloehaven gelegen Cobelfret. Groene wagens van de firma ARS beladen met Ka's. Loc kwam LL retour om 16.44.arnold wrote:Hmbv: 12.44 ri Sloe HGK DE83 met beladen Fordtrein (120 kB) .
Eerder, om 14.30 had daar de RN 6443 al een lege autowagentrein opgehaald. Vnl Cobelfret wagens.
Om 16.07 vertrok deze lege trein met de RN 6515 + 6513 ri Goes.
Een derde trein was men op dat moment bij Cobelfret aan het lossen (middenklasse Fords?).
De RN 6443 was intussen alweer met allerlei wagentype's t.b.v. het staalvervoer aan de gang, o.a. naar de Denemarkenweg.
Geen dienst te doen stonden de RN 6420 en de 363 833.
Kwam aan om 16.58 bij de OLAZ.dieselbertje wrote:Loc 7103 van ACTS kwam om 14.56 als losse loc door Willemsdorp richting Zlw en uiteindelijk dus Sloe.
Ondanks de motregen een interessante middag in Vlissingen-Oost, groet, Ko.
Re: Woensdag 23 september 2009
NMBS 2821 met trein 48571, Buna trein met ketels en gesloten wagens om 20:58 door Nm -> Bh
Re: Woensdag 23 september 2009
Dat was wederom ACTS 189 096 (311kB), die kruiste om 16.20 buizentrein 47740 bij Zenderen [Amri-Bn] (313kB)frankj wrote:Hgl: 16.27 lange sleep lege Fccpps'n ri Bh, tractie helaas gemist
Om 14.26 bij Zenderen : NMBS 2816 voor tr46259 (334kB) met o.a. een Sdgmrss met Green Cargo-trailers (322kB)
Last edited by acts5814 on Tue Dec 29, 2009 6:47 am, edited 4 times in total.
Re: Woensdag 23 september 2009
De combi ACTS 1251+6705 kwam door Gdm (0.30 dus eigelijk een 24 sept. spot, daarmee wel een uurtje te laat onderweg naar Kfh) met een duidelijke Coevordenshuttle, in het midden leeg. Opvallend was dat de Belg níet draaide maar gezien de hoeweinigheid containers zal het treingewicht niet te hoog geweest zijn voor een solo 1200. Gr, Vas
Re: Woensdag 23 september 2009
Duitse Class66 (Vossloh G4000) in werkplaats Tilburg, verstopt in de H1.
Re: Woensdag 23 september 2009
Maak er maar Euro4000 van. Ze worden trouwens gemaakt door Vossloh Espana.241-697 wrote:Duitse Class66 (Vossloh G4000) in werkplaats Tilburg, verstopt in de H1.