Vrijdag 7 augustus 2009
Re: Vrijdag 7 augustus 2009
Vandaag, 43566 Rail4Chem om 20:16 gespot in Bhv met de rijrichting naar ut. Class 66 + Hoyer-tankcontainers.
Last edited by sandertje on Sat Aug 08, 2009 11:14 am, edited 1 time in total.
Re: Vrijdag 7 augustus 2009
Was de KV 189 092 .dvdhoven wrote:10:53 door Ut meest waarschijnlijk ri Wd (Mvtw) een containertrein. Tractie gemist. Enkele open plekken. Veel tankcontainers, ook bulktankcontainers, reefers en gewone containers.
Re: Vrijdag 7 augustus 2009
Maak er maar richting Vl van, genoemde trein kwam om 18:37 door Ehv. Om 19:35 kwam uit rg Vl ACTS 7102+513-9 als LLT door Ehv en ging rg Btl.Jeroen wrote:Hm:18.46 ri Ehv e.v. Rail4chem PB05 met graantrein
Re: Vrijdag 7 augustus 2009
Lok heeft sinds een aantal dagen BR vrees vanuit D ri Kfh. Hedenavond weer dikke plussen en dus rijdt de 41747 vertraagd om 00.15 vanaf Ps tot Em met dubbele portie V100, de RRF 22+18 terwijl de 41732 via Ut om 01.00 pas aankomt op de Whz. De V100'en nemen de 41760 mee retour Em-Whz ergens vannacht. Dit alles wel via de BR.ACTS7101 wrote:Was de KV 189 092
Last edited by Annie MG on Sat Aug 08, 2009 7:16 am, edited 1 time in total.
Re: Vrijdag 7 augustus 2009
Spot te Ede-Wageningen: 21.00 uur:Geen vertrekwagens bij Hupac in Ede (vakantie in Italie). Langs het laadspoor was alleen een set met Huckepack wagens neergezet.
-
- Posts: 903
- Joined: Sun Oct 24, 2004 2:49 pm
- Location: Delft
- Contact:
Re: Vrijdag 7 augustus 2009
ITL 104 reed om 13.00 uur de poort uit bij Vopak Vdg met de laatste 5 geloste rode DEC/GATX ketelwagens. De rest van de trein stond al gereed op emplacement Vdg. Foto (494 kB).
Re: Vrijdag 7 augustus 2009
Was trein 56001 Awhv - Rsd.GVTrail wrote:..en verder naar Utge (e.v.?) waar ie om 9.00 uur aankwam.dennis wrote:VR 203-1+sleep Fccpps'n (lege en volle) om 8:10 uit Awhv ri Asd (en verder).
Reed als 46955 Bh - Esn door NL.GVTrail wrote:7.57 door Ut richting Gdm e.v., een 'Volvo'trein (346255?), tractie niet gezien!
Gérard
Re: Vrijdag 7 augustus 2009
Eindelijk goed nieuws over BE's paradepaardje, de D20 is vanaf vandaag officieel toegelaten in Duitsland en Nederland, ook is het nog ontbrekende EBA-certificaat verstrekt, de loc zal de komende tijd worden ingezet voor de hout-, grind alsook vuiltreinen. De planning voor ATB-inbouw is voorjaar 2010 gepland. Het mankement met de aandrijving is verholpen!