Bediening Nedmag dolimetrein.

Hier kun je je goederenvervoer gerelateerde vragen kwijt, een ieder mag antwoord geven.
Locked
Treinenfan

Bediening Nedmag dolimetrein.

Post by Treinenfan »

Hallo, ik zie op de dienstregeling dat de dolimetrein naar onnen gaat.
en daar rond 15.00 is. Maar ik hoor nu van kennissen dat de trein om 12:30 in onnen is wat is juist want ik wil hem dan niet missen. Hopelijk weten jullie het.
WesselE

Re: Bediening Nedmag dolimetrein.

Post by WesselE »

Treinenfan wrote:Hallo, ik zie op de dienstregeling dat de dolimetrein naar onnen gaat.
en daar rond 15.00 is. Maar ik hoor nu van kennissen dat de trein om 12:30 in onnen is wat is juist want ik wil hem dan niet missen. Hopelijk weten jullie het.
Als je er om 12.30 gaat staan, moet je in het ergste geval blijven wachten tot 15.00, dan mis je hem niet... Klein beetje uithoudingsvermogen mag wel.
Treinenfan

Post by Treinenfan »

Oke dus als ik er om half 1 sta mis ik hem 100% niet
treinfan

Post by treinfan »

Met 100% zekerheid is nooit iets te zeggen bij goederentreinen. Treinen kunnen altijd te vroeg, te laat, of helemaal niet rijden.
Treinenfan

Post by Treinenfan »

treinfan wrote:Met 100% zekerheid is nooit iets te zeggen bij goederentreinen. Treinen kunnen altijd te vroeg, te laat, of helemaal niet rijden.
In de app zeggen ze dat die 12:00 in onnen is ze wonen zelf in Zuidbroek dus kan ik dan beter 12:00 daar staan?
mattie

Post by mattie »

Ik zou gewoon even wachten tot ergens in Januari? de dienstregeling er is.
Roland
Forum admin

Post by Roland »

Treinenfan wrote:
treinfan wrote:Met 100% zekerheid is nooit iets te zeggen bij goederentreinen. Treinen kunnen altijd te vroeg, te laat, of helemaal niet rijden.
In de app zeggen ze dat die 12:00 in onnen is ze wonen zelf in Zuidbroek dus kan ik dan beter 12:00 daar staan?
Hebben ze ook gezegd welke dag?
Een melding van 12u30 door Zb kan ik alleen vermoeden op zondag als de dolimetrein die zaterdags aankomt in On zondagochtend doorgaat naar Vdm voor lossing. In de praktijk wordt de officiële vertrektijd uit Vdm niet afgewacht maar gereden zodra de trein gelost is bij Nedmag.
Voor alle andere dagen zie ik geen mogelijkheid een dergelijk tijdstip te verklaren, de dolimetr naar Vdm rijdt eerder te laat dan op tijd, te vroeg zou voor het eerst in veel jaren zijn maar daar hebben we de "ongeschreven regels" voor (zie ander topic met de opmerking "verplicht leesvoer").
mattie wrote:Ik zou gewoon even wachten tot ergens in Januari? de dienstregeling er is.
Laat ik daar kort over zijn: die komt on-line als die af, afgelopen jaren was dat februari of nog later maar ik maak ze pas als het zinvol is en vooral pas als ik zin heb, niet eerder.
Treinenfan

Post by Treinenfan »

Roland wrote:Een melding van 12u30 door Zb kan ik alleen vermoeden op zondag als de dolimetrein die zaterdags aankomt in On zondagochtend doorgaat naar Vdm voor lossing. In de praktijk wordt de officiële vertrektijd uit Vdm niet afgewacht maar gereden zodra de trein gelost is bij Nedmag. Voor alle andere dagen zie ik geen mogelijkheid een dergelijk tijdstip te verklaren.
Ja hij zei dat die op zondag door Zuidbroek komt en door naar Onnen gaat.
Locked